Misi Mencari Compact Powder Bedak Padat Original Murah Berkesan Berbaloi Kulit Muka Jadi Gebu Macam Telur Rebus Berjaya

i ni bukan jenis suka pakai bedak kat muka sebab i tak berapa mahir pakai bedak. memang ada sejarah pahit masa pakai bedak tu. dulu-dulu asal pakai bedak je kulit i mesti bercampuk-campuk, bila berpeluh nampak macam kena simbah tepung gomak (gomak tu sejenis kuih yg sangat sedap!) serius memang tak reti.. sebab tu lepas pakai foundation, i biar je muka i tanpa bedak. masalahnya bila tak pakai bedak, jumpa kawan-kawan, dorang cakap muka i shiny, berkilat-kilat macam.. aih! i pun tak tau nak cakap macam apa, tapi dorang cakap berminyak & berkilat la.. paham ker? ngee..

Minum 3 Hingga 6 Cawan Nettle Tea Sehari Mampu Sembuhkan Semua Masalah Jerawat Juga Rawat Sakit Buah Pinggang


tertekan? kecewa & kompius kerana diselubungi masalah jerawat? jerawat pasir, jerawat besar kemerahan atau bengkak, bernanah, jerawat masa bulan mengambang atau apa-apa jenis jerawat sekalipun! percaya lah masih ada harapan utk sembuh sepenuhnya.. anyway, next time if u jumpa nettle tea di mana-mana, jangan lupa rembat secepat mungkin & amalkan setiap hari - ia mampu mencegah, merawat & menyembuh masalah jerawat secara total.

 

Ancient Minerals Anti-Stress Toner

Aura Beauty Booster
Ancient Minerals

Sulfur Perfecting Essence


Day Moisturizer
MSM Sulfur

Miracle beauty Fluid


Sleeping Beauty Aromatherapy
Total Cell Renewal

Sunblock Blemish Mousse


Daily Skin Protector
SPF35 Sunblock

Lip Cheek Balm

Holistic Skin Healer
Glossy Effect
LIP CHEEK BALM

Popular Posts