Post Top Ad

1:11 AM

Misi Mencari Compact Powder Bedak Padat Original Murah Berkesan Berbaloi Kulit Muka Jadi Gebu Macam Telur Rebus Berjaya

by , in
i ni bukan jenis suka pakai bedak kat muka sebab i tak berapa mahir pakai bedak. memang ada sejarah pahit masa pakai bedak tu. dulu-dulu asal pakai bedak je kulit i mesti bercampuk-campuk, bila berpeluh nampak macam kena simbah tepung gomak (gomak tu sejenis kuih yg sangat sedap!) serius memang tak reti.. sebab tu lepas pakai foundation, i biar je muka i tanpa bedak. masalahnya bila tak pakai bedak, jumpa kawan-kawan, dorang cakap muka i shiny, berkilat-kilat macam.. aih! i pun tak tau nak cakap macam apa, tapi dorang cakap berminyak & berkilat la.. paham ker? ngee..
2:28 AM

Minum 3 Hingga 6 Cawan Nettle Tea Sehari Mampu Sembuhkan Semua Masalah Jerawat Juga Rawat Sakit Buah Pinggang

by , in

tertekan? kecewa & kompius kerana diselubungi masalah jerawat? jerawat pasir, jerawat besar kemerahan atau bengkak, bernanah, jerawat masa bulan mengambang atau apa-apa jenis jerawat sekalipun! percaya lah masih ada harapan utk sembuh sepenuhnya.. anyway, next time if u jumpa nettle tea di mana-mana, jangan lupa rembat secepat mungkin & amalkan setiap hari - ia mampu mencegah, merawat & menyembuh masalah jerawat secara total.

Post Top Ad

Instagram Majestic Persona

My Instagram